سبک انگلیسی، سختگیرانه و تا حدودی محافظه کارانه است که به طور سنتی نمونه ای از ظرافت و خوش ذوقی به شمار می رود. سبک انگلیسی (English) در طراحی داخلی

فضای داخلی انگلیسی پر از چوب و پارچه، درها و پنجره های بزرگ، فرش های دنج و پرده های مجلل، راه پله های چوبی عریض و شومینه است. شومینه عنصر اصلی طراحی در خانه های بریتانیایی است. شومینه مرتفع با سنگ طبیعی یا پانل های چوب حکاکی شده به عنوان کانون مرکزی در فضای داخلی در نظر گرفته می شود.

پانل های چوب طبیعی یا کاغذ دیواری ها با نوارهای سنتی معمولا برای طراحی دیوار در اتاق نشیمن انگلیسی استفاده می شوند. همچنین کف با پارکت پوشانده می شود.

نساجی نقش مهمی در فضای داخلی انگلیسی دارد. همچنین عناصر تزئینی مانند پرده، روبالشی و پتو از ویژگی های جدایی ناپذیر اتاق نشیمن هستند.

مبلمان اتاق نشیمن باید از چوب طبیعی ساخته شود. به عنوان مثال، بلوط، گردو. علاوه بر این، مبلمان از ظرافت خاصی برخوردار هستند. برای اثاثه یا لوازم داخلی فقط از پارچه های طبیعی استفاده می شود.

در این سبک وسایل دکوری عبارتند از: فرش، نقاشی، ظروف چینی و نقره، لوسترهای کریستالی، شمعدان، آباژورهای پارچه ای، یک جفت چراغ رومیزی و گلدان های مینیاتوری.

تعداد زیاد بالش از ویژگی های معمولی اتاق خواب های سبک انگلیسی است. پانل های چوبی، اثاثه یا لوازم داخلی چرمی و مبلمان چوبی تیره اساس دفتر کار است. جدای از میز بزرگ جادار که وقار را افزایش می دهد، کتابخانه غنی نیز وجود دارد.

سبک انگلیسی (English) در طراحی داخلی

سبک انگلیسی (English) در طراحی داخلی

سبک انگلیسی (English) در طراحی داخلی

سبک انگلیسی (English) در طراحی داخلی

مشاوره با کارشناسان و متخصصین فعال در این زمینه می تواند بهترین نتیجه را به همراه داشته باشد. گروه دکوراسیون داخلی کاط آماده ارائه خدمات از مشاوره، طراحی، تولید تا مرحله نصب و اجرا در زمینه طراحی داخلی در کرمان است.

لینک خارجی

کلمات کلیدی: مقالات دکوراسیون داخلیطراحی داخلی در کرمان – سبک انگلیسی (English) در طراحی داخلی – طراحی داخلی کرمان – دکوراسیون داخلی کاط کرمان – شرکت معماری در کرمان – مجموعه معماری کاط کرمان – شرکت طراحی داخلی در کرمان – دکوراسیون داخلی کرمان – هلدینگ ساختمانی کاط – شرکت طراحی دکوراسیون داخلی در کرمان – دفتر معماری در کرمان – مشاوره طراحی داخلی در کرمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *