اگر سلیقه شما به سمت تزئینات براق و نگین دار می باشد، این سبک طراحی که در سال ۱۹۲۰ به وجود آمده، بهترین گزینه برای شماست. طراحی داخلی آرت دکو، سبکی از طراحی است که در آن تجملات به وضوح مشاهده می شود. زرق و برق و چشمگیر بودن، از ویژگی مهم این سبک از طراحی داخلی می باشد. سبک آرت دکو در طراحی داخلی

سبک آرت دکو در طراحی داخلی

مواد به کار رفته در سبک آرت دکو

قطعاتی که در طراحی داخلی آرت دکو استفاده می شوند، اکثرا منعکس کننده نور هستند. فلزات زیادی در این سبک وجود دارد. از طلا و نقره گرفته تا فولاد و کروم. آنها به هر اتاق احساسی زیبا و مجلل می دهند و از آنها می توان در همه جا استفاده کرد.

یک اتاق نشیمن مدرن آرت دکو را تصور کنید که دارای یک میز قهوه خوری طلایی، لامپ های کروم و یک فرش برجسته هندسی با طرح های سیاه، طلایی و سفید باشد.

شیشه همچنین ماده ای است که اغلب در طراحی دکوراسیون هنری استفاده می شود که در آینه ها، میزهای شیشه ای، گلدان ها و … کاربرد دارد.

وقتی این سبک را در نظر می گیرید، ممکن است فورا به این فکر نکنید که چوب ماده ای است که می تواند در این سبک استفاده شود، اما در آن از چوب های کمیاب و تیره مانند آبنوس اغلب برای مبلمان و کف استفاده می شود.

استفاده از مواد لوکس مانند سنگ مرمر نیز در اتاق هایی با این سبک رایج است.

مضامین طراحی داخلی آرت دکو

مضامین طبیعی و هندسی به شدت در ایده های طراحی داخلی آرت دکو ظاهر می شوند. طراحی داخلی مدرن آرت دکو باید طرح هایی شامل شاخه و برگ، عناصری از حیوانات اعم از مجسمه پرنده یا ماهی و … را در برگیرد.

کاغذ دیواری سفید یا کرم با طرح پر مشکی در اتاق نشیمن و فرشی با طرح ببر یا گورخر در اتاق خواب، در این سبک خیره کننده به نظر می رسد.

هندسه در طراحی دکوراسیون آرت دکو به صورت فراوان دیده می شود و همچنین اشکال هندسی نشان دهنده زمان تغییر هستند. اشکال هندسی مانند ذوزنقه ها، شیرون ها و زیگ زاگ ها باید اتاق شما را پر کنند.

رنگ ها در طراحی داخلی به سبک آرت دکو

در دکوراسیون های آرت دکو، معمولا شما رنگ های سیاه، سفید، نقره ای و طلایی را مشاهده می کنید. به زردهای روشن و سیر، قرمز، آبی، سبز، صورتی و بنفش، همراه با کرم ها و بژهای ملایم فکر کنید تا جلوه هنری آرت دکوی شما را زیباتر کند.

رنگ های ملایم برای اتاق خواب ها و اتاق ناهارخوری مناسب هستند و به شما امکان می دهند تا از این رنگ هایی که در حال حاضر دارید، استفاده کنید.

مشاوره با کارشناسان و متخصصین فعال در این زمینه می تواند بهترین نتیجه را به همراه داشته باشد. گروه دکوراسیون داخلی کاط آماده ارائه خدمات از مشاوره، طراحی، تولید تا مرحله نصب و اجرا در زمینه طراحی داخلی در کرمان است.

لینک خارجی

کلمات کلیدی: مقالات دکوراسیون داخلیسبک آرت دکو در طراحی داخلی – طراحی داخلی در کرمان – طراحی داخلی کرمان – دکوراسیون داخلی کاط کرمان – شرکت معماری در کرمان – مجموعه معماری کاط کرمان – شرکت طراحی داخلی در کرمان – دکوراسیون داخلی کرمان – هلدینگ ساختمانی کاط – شرکت طراحی دکوراسیون داخلی در کرمان – دفتر معماری در کرمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *