در یک اتاق نشیمن موارد مختلفی را باید در نظر داشت. اندازه یکی از مهمترین جنبه هاست زیرا این اساس برنامه ریزی برای چیدمان مبلمان ما خواهد بود. یکی دیگر از موارد ضروری برای تصمیم گیری، رنگ بندی است. سایه های ملایم و طبیعی، امن ترین گزینه هستند. ایده هایی جالب از دکوراسیون اتاق نشیمن

همچنین اگر می خواهیم این اتاق پر انرژی و فعال باشد، ممکن است به دنبال رنگ های روشن مانند قرمز، نارنجی و زرد باشیم، در حالی که اگر می خواهیم اتاقی آرامش بخش داشته باشیم، رنگ های ملایم مانند کرم، آبی روشن و … را می توان انتخاب کرد.

در مرحله بعد، هدف استفاده از اتاق نشیمن باید تعیین شود. به عنوان مثال، آیا می خواهیم از آن فقط برای خانواده استفاده کنیم یا آیا می خواهیم از این فضا برای معاشرت با دوستان نیز استفاده نماییم. اگر پاسخ گزینه اول است، می توان یک طراحی دنج و گرم با مبلمان راحت و فرش های نرم انجام داد. در حالی که در مورد دوم یک اتاق نشیمن رسمی برای نشستن، توصیه می شود.

هنگامی که هدف مشخص شد، گام بعدی این است که مبلمان اتاق را به درستی قرار دهید، مانند مبل، میز وسط، صندلی ها، میزهای جانبی و غیره. زیرا این امر باعث می شود تا فضا بزرگتر به نظر برسد. با این حال، قبل از شروع، باید در مورد نقطه کانونی اتاق تصمیم بگیرید زیرا مبلمان معمولا یا در اطراف آن و یا در مقابل آن قرار می گیرد.

یک نقطه کانونی می تواند هر چیزی مانند یک قفسه کتاب زیبا، شومینه، یک اثر هنری زرق و برق دار یا حتی تلویزیون باشد. پس از تصمیم گیری در مورد نقطه کانونی، مبلمان به طور کلی باید به گونه ای قرار بگیرد که صندلی ها نزدیک یکدیگر باشند تا همه بتوانند در اتاق در کنار هم بنشینند و راحت صحبت کنند.

پس از قرار دادن مبلمان، باید بسیار فکر کرد تا مکان جذاب و دوست داشتنی به نظر برسد. نورپردازی نقش مهمی در زیبایی هر مکانی دارد. بنابراین، ما باید تصمیم بگیریم که آیا لامپ ها و سایه های ملایم را می خواهیم که محل را دنج و آرامش بخش جلوه دهد یا لوسترهای بزرگ را برای دادن جلوه درجه یک به این مکان. این بدیهی است که یک انتخاب شخصی است، اما بستگی دارد که شما اتاق را برای چه کاربردی در نظر داشته باشید.

در ادامه نمونه هایی جالب از اتاق نشیمن آورده شده است که می تواند الهام بخش شما در چیدمان دکوراسیون این بخش مهم از منزل تان باشد.

ایده هایی جالب از دکوراسیون اتاق نشیمن

ایده هایی جالب از دکوراسیون اتاق نشیمن

ایده هایی جالب از دکوراسیون اتاق نشیمن

ایده هایی جالب از دکوراسیون اتاق نشیمن

ایده هایی جالب از دکوراسیون اتاق نشیمن

مشاوره با کارشناسان و متخصصین فعال در این زمینه می تواند بهترین نتیجه را به همراه داشته باشد. گروه دکوراسیون داخلی کاط آماده ارائه خدمات از مشاوره، طراحی، تولید تا مرحله نصب و اجرا در زمینه طراحی داخلی در کرمان است.

لینک خارجی

کلمات کلیدی: مقالات دکوراسیون داخلی ایده هایی جالب از دکوراسیون اتاق نشیمن – طراحی داخلی در کرمان – طراحی داخلی کرمان – دکوراسیون داخلی کاط کرمان – شرکت معماری در کرمان – مجموعه معماری کاط کرمان – شرکت طراحی داخلی در کرمان – دکوراسیون داخلی کرمان – هلدینگ ساختمانی کاط – شرکت طراحی دکوراسیون داخلی در کرمان – دفتر معماری در کرمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *