امروزه کابینت‏ها در مدل‏ها و طرح‏ها و رنگ‏های متنوعی طراحی می شوند. یکی از جدیدترین و به روز ترین این مدل‏ها، کابینت‏ های لمی‏ گلاس می باشد. کابینت‏ های لمی‏ گلاس از لحاظ ظاهری، تقریبا ظاهری شبیه به کابینت‏ های هایگلاس دارند ولی در عین شباهت‏ های ظاهری تفاوت‏ هایی بین آن‏ها وجود دارد که باعث برتری کابینت‏ های لمی ‏گلاس می شود.

کابینت‏ های لمی‏ گلاس و خصوصیات آنها

ورق‏ های ام‏ دی ‏اف لمی‏ گلاس (Lami glass) دارای سطحی کاملا شیشه‏ ای و شفاف و غیر قابل اشتعال می باشد. از دیگر ویژگی مهم این مدل کابینت می توان به ضد خش بودن آن اشاره کرد که باعث دوام و طول عمر بیشتر آن‏ها می شود.

البته با توجه به تنوع زیاد در مدل‏ های کابینت، انتخاب کابینت‏ ها سلیقه‏ ای می‏ باشد، که همین موضوع باعث ایجاد رقابت زیاد بین شرکت‏ های تولید کننده ام‏ دی ‏اف می‏ شود. در کنار تنوع و مدل‏ های مختلف، نحوه طراحی و اجرای کابینت‏ ها نیز از اهمیت ویژه ‏ای برخوردار می باشد.

مشاوره با کارشناسان و متخصصین فعال در این زمینه می تواند بهترین نتیجه را به همراه داشته باشد. گروه طراحی دکوراسیون داخلی کاط آماده ارائه خدمات از مشاوره، طراحی، تولید تا مرحله نصب و اجرا در زمینه انواع کابینت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *