یک دیوار جذاب می تواند توجه هر کسی را به خود جلب کند. دکوراسیون دیواری امروزه به اندازه هر ساختار دیگری در خانه قابل توجه است. اضافه کردن رنگ و بوی رنگ از طریق نقاشی، کاغذ دیواری، فریم و غیره به اتاق هویت جدید می بخشد. چند ایده برای ایجاد دکوراسیون دیواری در طراحی داخلی

چند ایده برای ایجاد دکوراسیون دیواری در طراحی داخلی

هر اتاق با حفظ عملکرد خود طراحی شده است. جدای از مبلمان و اشیاء دیگر، دیوارها به وضوح، ظاهر و احساس یک اتاق را مشخص می کنند. بهترین راه برای انتقال این موضوع از طریق دکوراسیون دیواری است. در اینجا چند ایده دکوراسیون هنری دیواری وجود دارد که می توانید برای اضافه کردن یک عنصر مورد علاقه به اتاق، از آنها استفاده کنید.

کانون اتاق

هر اتاق حداقل یک نقطه کانونی خواهد داشت. به عنوان مثال، شومینه یک نقطه کانونی است. اگر قصد دارید یک اثر هنری را بالاتر از آن آویزان کنید، حتما آن را به گونه ای بیاویزید که ابعاد آن از اندازه شومینه تجاوز نکند.

قرار دادن آثار هنری

قرار دادن صحیح آثار هنری روی دیوار دارای اهمیت است. آثار هنری باید در دید قرار بگیرند. جسمی که روی دیوار آویزان کرده اید نباید خیلی زیاد یا خیلی کم در دید باشد. به عنوان مثال، در یک اتاق غذاخوری با توجه به ترتیب نشستن افراد می توانید آثار هنری را آویزان کنید.

مساحت دیوار را در نظر بگیرید

یک اتاق ممکن است یک دیوار باریک یا گسترده داشته باشد. شما نیاز به تعادل فضا با آثار هنری مناسب دارید. اصولی که می توانید در اینجا اعمال کنید، انتخاب دکوراسیون های دیواری کوچک برای دیوارهای باریک و ترکیبی از کوچک و بزرگ برای دیوارهای پهن است.

مشاوره با کارشناسان و متخصصین فعال در این زمینه می تواند بهترین نتیجه را به همراه داشته باشد. گروه طراحی دکوراسیون داخلی کاط آماده ارائه خدمات از مشاوره، طراحی، تولید تا مرحله نصب و اجرا در زمینه طراحی داخلی است.

لینک خارجی

کلمات کلیدی: مقالات دکوراسیون داخلیچند ایده برای ایجاد دکوراسیون دیواری در طراحی داخلی – دکوراسیون داخلی کاط کرمان – شرکت معماری در کرمان – مجموعه معماری کاط کرمان – شرکت مشاوره طراحی داخلی در کرمان – طراحی داخلی کرمان – دکوراسیون داخلی کرمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *