از مهم ترین ویژگی های این نوع کفپوش به راحتی پا برهنه رفتن روی آن به شمار می رود و همچنین از حائز اهمیت ترین مزایای کفپوش PVC قابلیت شستشوی آن می باشد. از همین رو، کفپوش های PVC مناسب فضاهای تجاری و اداری است که به طور مداوم نیازمند شستشو هستند. از پرکاربردترین مکان های منازل مسکونی در استفاده از این نوع کفپوش ها می توان به آشپزخانه اشاره کرد. چرا که محیط آشپزخانه به دلیل در معرض بودن ریزش آب نیازمند کفپوش ضدآب می باشد.

۱- عمر طولانی
برخلاف لمینت و پارکت های چوبی کفپوش های پی وی سی عمر طولانی دارند چیزی حدود ۲۰ سال که خیال شما را از بابت تعویض و تعمیر آن راحت می کند.

۲- شست و شوی آسان
کفپوش های پی وی سی برخلاف لمینت یا پارکت چوب نیازی به مواد شوینده تخصصی ندارند و لازم نیست نگران خیس بودن تی یا ریختن آب روی زمین باشید. پی وی سی ضد آب است و شما می توانید با خیال راحت و با هر وسیله ای که دوست دارید آن را بشویید.

۳- مقاوم
با توجه به مواد به کار رفته در پی وی سی، این کفپوش ها نسبت به خط و خش و فشار بسیار مقاوم هستند و می توانید بدون نگرانی از آنها در مکان های پر رفت و آمد استفاده کنید همچنین پی وی سی گزینه خوبی برای کسانی است که حیوان خانگی دارند زیرا علاوه بر اینکه ناخن هایشان روی سطح خط نمی اندازد منعطف است و حیوان احساس راحت تری خواهد داشت.

۴- تنوع بسیار زیاد
پی وی سی ها از متنوع ترین کفپوش ها هستند از مدل های ساده تا طرح چوب و سنگ را شامل می شوند و شما می توانید بدون هیچ محدودیتی از هر مدلی که دوست دارید انتخاب کنید، طرح های چوب و سنگ آن به قدری واقعی و زیباست که خودتان هم در تشخیص آن شک خواهید کرد.

مزایای انواع کفپوش PVC

در واقع، به دلیل دارا بودن چنین مزایایی این نوع کفپوش ها را می توان در محیط های بسیاری اعم از کف آشپزخانه، راهرو و راه پله های بیمارستان ها، بخش اورژانس، داروخانه ها، آزمایشگاه ها و … به کار برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *