فروشگاه های کفش امروزی تنها محلی برای فروش کفش نیستند. در این فروشگاه ها چیزی شبیه به فستیوال جریان دارد و تصویر بی نظیری از تکنیک های جذاب دکوراسیون برای به نمایش گذاشتن کفش ها دیده می شود. این تصویر، جدا از این که معیارهای زیباشناختی را در خود دارد، جذاب و متفاوت است. متمایز بودن دکوراسیون یک فروشگاه، همان چیزی است که افراد را به داخل می کشد و مجذوب خود می کند. طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه کفش

برای طراحی دکوراسیون فروشگاه کفش ایده های زیادی وجود دارد و بهتر است شما دکوراسیون این فروشگاه را با توجه به جزئیات و معماری اطراف و نحوه چیدمان کفش ها انجام دهید. در فروشگاه کفش زیبایی بخش ویترین و بخش داخلی مغازه از اهمیت زیادی برخوردار است و تاثیر زیادی در جذب مشتری دارد بنابراین بهتر است شما دکوراسیون داخلی فروشگاه کفش و ویترین آن را به صورت کاربردی و همه پسند طراحی کنید.

طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه کفش

در هنگام طراحی داخلی مغازه کفش فروشی باید فضایی شیک و مناسب برای چیدمان کفش ها طراحی شود که شما می توانید از قفسه های مدرن با طرح و رنگ های مختلف برای قرار دادن کفش ها استفاده نمایید. علاوه بر نصب قفسه ها در فضای مغازه کفش فروشی باید تعداد مناسبی آینه روی دیوار نصب کنید و فضایی مناسب از فروشگاه را برای نشستن و امتحان کردن کفش اختصاص دهید.

در هنگام قرار دادن کفش ها روی قفسه باید به نحوه قرارگیری کفش و نورپردازی اطراف قفسه توجه داشته باشید و علاوه بر این کفش ها را به گونه ای روی قفسه ها قرار دهید که طرح و رنگ آن برای مشتری به راحتی قابل دید باشد. دکوراسیون فروشگاه کفش با متراژ بزرگ و کوچک بهتر است به شیوه ای مدرن و مرتب طراحی شود تا انتخاب مدل و رنگ کفش برای مشتری ها راحت تر شود.

طراحی نورپردازی فروشگاه کفش

طراحی صحیح دکوراسیون مغازه کفش فروشی فقط محدود به عواملی نظیر انتخاب کفپوش و دیوارپوش شکیل و قفسه و اجناس زیبا و لوکس نیست و عوامل مهم دیگری نظیر طراحی نورپردازی و … نیز هستند که باید به آن ها توجه ای ویژه داشته باشد.

طراحی نورپردازی صحیح و کافی برای فضای داخلی فروشگاه کفش فروشی از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا اگر فروشگاه دارای نورپردازی مناسبی باشد فضایی گرم و دعوت کننده در آن ایجاد می شود که این فضا مشتریان را برای ورود به مغازه تشویق می کند بنابراین علاوه بر طراحی نورپردازی برای ویترین فروشگاه کفش فروشی باید فضای داخلی فروشگاه نیز از نورپردازی با روشنایی کافی برخوردار باشد.

با ایجاد فضایی خاص و منحصر به فرد در دکوراسیون کفش فروشی مشتریان سر ذوق می آیند و تمایل آن ها برای سپری کردن مدت زمان بیشتر در فروشگاه افزایش پیدا می کند بنابراین بهتر است شما از دکوراسیون هایی برای طراحی داخلی فروشگاه کفش ایده بگیرید که متفاوت و شیک هستند تا توجه مشتریان زیادی به سمت مغازه شما جلب شود.

بازی با احجام

یکی از جالب ترین روش های ایجاد قفسه در دکوراسیون فروشگاه کفش، استفاده از احجام است. اگر طراحی قفسه را چیزی فراتر از دو بعد ببینید، می توانید با ایده های جالب تری عمل کنید. برای مثال، حجم های فرو رفته و برآمده می توانند فضاهای خوبی برای به نمایش گذاشتن کفش های یک فروشگاه ایجاد کنند. نمونه ای از این ایده را در تصویر زیر می بینید. چیزی که این ایده را در مرحله ی اجرا قوی تر کرده، استفاده از نورپردازی فوق العاده ای است که جلوه ی بیش تری به احجام و موقعیت هر یک داده است.

طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه کفش

چیدمان پلکانی

در دکوراسیون مرسوم یک فروشگاه کفش، قفسه ها معمولا در کنار دیوار نصب می شوند و فضای میانی در اکثر اوقات خالی باقی می ماند. حال این که هیچ دلیلی برای تبعیت از این چیدمان وجود ندارد. اگر دوست داشته باشید، می توانید با کمی خلاقیت به طرح جدیدی دست پیدا کنید. نمونه ای از همین خلاقیت در تصویر زیر نشان داده شده است. یک قفسه به شکل پلکان که در فضای میانی قرار داده شده، کفش ها را روی سطوح مختلف خود جای داده است. چنین چیدمانی، علاوه بر عملکردی بودن، نقش یک المان را نیز ایفا می کند.

طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه کفش

دکوراسیون نامرئی

چه کسی گفته که قفسه ها باید حتما دیده شوند؟ چنین قانونی وجود ندارد. شما می توانید کفش ها را به نمایش بگذارید؛ آن هم بدون این که قفسه ای دیده شود. در واقع؛ قفسه هایی که نمی بینید، به گونه ای کار گذاشته می شوند که با قرار گرفتن کفش ها روی سطح آن ها از نظر مخفی می شوند و در نتیجه، این طور به نظر می رسد که انگار کفش ها به خودی خود روی سطح دیوار ایستاده اند و سطح اتکا ندارند. این دکوراسیون نامرئی می تواند ظاهر جالبی به دیوار بدهد و نمایش کفش ها را جذاب تر کند.

طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه کفش

طبقه های معلق در دکوراسیون فروشگاه کفش

اگر از طناب ها کمک بگیرید، می توانید قفسه های خود را از سقف معلق کنید. بله، هیچ دلیلی ندارد که قفسه ها حتما به صورت پلکانی از روی کف فروشگاه بالا بروند یا به هر طریقی به دیوار نصب شوند. به جای این ها می توانید آن ها را آویزان کنید و ظاهر کاملا متفاوتی به فروشگاه بدهید. حتی اگر دوست دارید ظاهر قفسه های معلق تان عجیب تر و استثنایی تر هم بشود، می توانید از طناب های نامرئی استفاده کنید. با این کار به نظر خواهد رسید که قفسه ها در فضا شناورند.

فرم کندویی شکل

برای این که دکوراسیون فروشگاه کفش خود را به شکلی درآورید که جلب توجه کند، باید از هر ایده ی متفاوت و حتی عجیب و غریبی کمک بگیرید؛ حتی اگر این ایده، اجرای دکور به صورت خانه های کندوی زنبور عسل باشد. همین طور که می بینید، در این فروشگاه از این ایده برای شکل دادن قفسه های روی دیوار استفاده شده است. طرح مورد نظر، علاوه بر اجرا به عنوان قفسه، تا زیر سقف نیر امتداد پیدا کرده و ظاهر کلی فضا را شکل داده است. در ضمن، می توانید از سایر روش ها نیز در کنار این ایده استفاده کنید و فضای میانی را به روش دیگری دکور نمایید.

قفسه بندی با لولا

خلاقیت در طراحی داخلی زمانی به اوج خود می رسد که یک ایده ی کاملا جدید و متمایز ارائه دهید. تکرار کردن کاری که همه انجام می دهند یا دکوراسیونی که مرسوم است، در جهت جذابیت فروشگاه به شما کمکی نخواهد کرد. همان طور که می بینید، چیدمان کفش ها در فروشگاه زیر طبق روش کاملا متفاوتی صورت گرفته است. در دکوراسیون این فروشگاه از قطعات چوبی لولایی به عنوان محل قرارگیری و نمایش کفش ها استفاده شده است. این قطعات با چرخش حول محور لولا باز شده و سطح لازم برای قرار گرفتن کفش را فراهم می کنند.

مبل های خیره کننده

از قفسه ها که بگذریم، در نظر گرفتن محلی مناسب برای نشستن هم از جمله نکاتی است که باید در طراحی داخلی و چیدمان یک فروشگاه کفش به آن توجه داشت. جدا از این که فروشگاه کفش به فضای تعیین شده برای نشستن و امتحان کردن کفش ها احتیاج دارد، می توانید به این قضیه از دید دیگری نیز بنگرید. چیزی که در دکوراسیون فضای زیر توجه هر فردی را به خود جلب می کند، مبل هایی است که به شکل کفش زنانه طراحی شده اند. چنین ایده ی جذابی می تواند برای دکوراسیون یک فروشگاه کفش غوغا کند.

مشاوره با کارشناسان و متخصصین فعال در این زمینه می تواند بهترین نتیجه را به همراه داشته باشد. گروه طراحی دکوراسیون داخلی کاط آماده ارائه خدمات از مشاوره، طراحی، تولید تا مرحله نصب و اجرا در زمینه طراحی دکوراسیون فروشگاه کفش است.

لینک خارجی

کلمات کلیدی: مقالات دکوراسیون داخلیطراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه کفش – طراحی داخلی در کرمان – طراحی داخلی کرمان – دکوراسیون داخلی کاط کرمان – شرکت معماری در کرمان – مجموعه معماری کاط کرمان – شرکت طراحی داخلی در کرمان – دکوراسیون داخلی کرمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *