سبک صنعتی در طراحی داخلی

سبک صنعتی در طراحی داخلی

هنگامی که مردم به سبک صنعتی فکر می کنند، اغلب آن را متشکل از پنجره های بزرگ فلزی سیاه، چوب های طبیعی و آجر تصور می کنند و همچنین بر این باورند که این سبک فقط در محیط های شهری قابل استفاده است. سبک صنعتی در طراحی داخلی

سبک صنعتی چیست؟

سبک صنعتی به دکوراسیونی اشاره دارد که از نمای انبارها، کارخانه ها و دیگر ساختارهای صنعتی الهام می گیرد. دکوراسیون سبک صنعتی شامل جزئیات معماری استریپ شده از جمله استفاده از آجرهای برهنه، فلزات و چوب و همچنین مصالح بازیافت شده است.

بهترین مزیت در طراحی خانه های به سبک صنعتی این است که شما این فرصت را خواهید داشت که با استفاده از مبلمان و دکوراسیون کاملا ظاهر خانه را شخصی سازی کنید.

سبک صنعتی در طراحی داخلی

اتاق نشیمن به سبک صنعتی

طراحی داخلی صنعتی به طرز دلپذیری انعطاف پذیر است. این سبک طراحی که بیشتر متشکل از رنگ های خنثی و متمرکز بر بافت های منحصر به فرد است، با نورپردازی، دکوراسیون و مبلمان آسان تر می شود.

هنگام برنامه ریزی برای چیدمان یک اتاق نشیمن به سبک صنعتی، راحتی را حفظ کنید. مبلمانی را انتخاب کنید که دارای روکش ساده با بافت های طبیعی و رنگ های خنثی باشد.

در طراحی داخلی صنعتی، نیازی به ترفندهای آرایشی نیست زیرا تاکید بر استفاده از مواد طبیعی است. این رویکرد سازگار با محیط زیست بسیار عالی است زیرا استفاده از مواد طبیعی و بازیافتی را باعث می شود.

مشخصات اصلی سبک صنعتی

هنگامی که نوبت به طراحی خانه های سبک صنعتی می رسد، ویژگی های زیر را در نظر بگیرید:

– مواد

از استفاده از پارچه های مخمل برای استفاده در مبلمان به سبک صنعتی خودداری کنید و حتما از عناصر فلزی و کف چوبی، میزهای سنگی و تیرهای استیل استفاده کنید.

– رنگ ها

وقتی صحبت از طراحی به سبک صنعتی می شود، پالت های خنثی متشکل از خاکستری، سیاه و سفید را در نظر داشته باشید.

– اشکال هندسی

اشکال مورد استفاده برای طراحی داخلی صنعتی عمدتا از خطوط مربع شکل و اشکال بلوکی تشکیل شده است که انسجام را در ظاهر کلی خانه شما ایجاد می کند. اما این بدان معنا نیست که شما باید از منحنی های ارگانیک و شکل های انتزاعی اجتناب کنید، ولی آنها را به حداقل برسانید تا احساس صنعتی بودن را به خوبی القا کنید.

نکاتی برای دستیابی به سبک صنعتی

نکات بیشتر برای دستیابی به موفقیت در یک سبک صنعتی، شامل موارد زیر است:

– با یک پالت رنگ خنثی شروع کنید

یکی از مواردی که در مورد خانه های سبک صنعتی مشاهده خواهید کرد این است که رنگ های تند برای جزئیات کوچک استفاده می شوند در حالی که قسمت اعظم فضاها دارای رنگ های خنثی هستند. این سبک عمدتا به ترکیب رنگ های خنثی متکی است تا ظاهری هماهنگ و تمیز و مینیمال ایجاد کند.

– یک طرح آزاد را انتخاب کنید

خانه های سبک صنعتی معمولا جادار هستند و با طراحی نقشه باز به خوبی کار می کنند. به منظور جلوگیری از بزرگ به نظر رسیدن فضا و سخت بودن آن برای تزئین، از نظر استراتژیک مبلمان را در چند بخش خانه قرار دهید تا فضا شکسته شود.

– چوب و فلز را با هم ترکیب کنید

ظاهر صنعتی، ترکیب مواد قدیمی و جدید است. بهترین راه برای رسیدن به این کنتراست، ترکیب انواع مختلف فلز و چوب در طراحی کلی شماست.

مشاوره با کارشناسان و متخصصین فعال در این زمینه می تواند بهترین نتیجه را به همراه داشته باشد. گروه دکوراسیون داخلی کاط آماده ارائه خدمات از مشاوره، طراحی، تولید تا مرحله نصب و اجرا در زمینه طراحی داخلی در کرمان است.

لینک خارجی

کلمات کلیدی: مقالات دکوراسیون داخلیسبک صنعتی در طراحی داخلی – طراحی داخلی در کرمان – طراحی داخلی کرمان – دکوراسیون داخلی کاط کرمان – شرکت معماری در کرمان – مجموعه معماری کاط کرمان – شرکت طراحی داخلی در کرمان – دکوراسیون داخلی کرمان – هلدینگ ساختمانی کاط – شرکت طراحی دکوراسیون داخلی در کرمان – دفتر معماری در کرمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *