این که آیا شما به خانه جدیدی می روید یا می خواهید ظاهر خانه فعلی خود را تغییر دهید، می توانید از برخی ترفندهای اساسی برای به دست آوردن نتایج مطلوب استفاده کنید. بعضی اوقات کوچکترین تغییرات می تواند تأثیر بزرگی بگذارد. فقط اضافه کردن یک لامپ، تنظیم مجدد مبلمان یا تغییر رنگ دیوارهای شما می تواند ظاهر جدیدی به فضای داخلی شما ببخشد. ترفندهای طراحی داخلی برای زیباتر شدن منزل شما

ترفندهای طراحی داخلی برای زیباتر شدن منزل شما

یک نگهدارنده گلدان را به آشپزخانه خود اضافه کنید

آشپزخانه جایی است که باید گرم و جذاب باشد. باید فضای کافی برای تهیه وعده های غذایی وجود داشته باشد. اگر آشپزخانه کوچک است، میز نهارخوری باید در بیرون قرار گیرد. افزودن یک یا چند نگهدارنده گلدان به آشپزخانه شما نه تنها آن را زیباتر می کند بلکه کمی فضای سبز را نیز به منطقه کسل کننده اضافه می کند.

برای اضافه کردن نور فوری به فضای زندگی خود از آینه های تزئینی استفاده کنید

آینه های قرار داده شده بر روی دیوار مقابل پنجره ها باعث می شود نور طبیعی روشن به داخل منطقه وارد شود. همچنین از این ها برای بزرگتر نشان دادن یک اتاق کوچک استفاده می شود. استفاده از آینه ها با قاب های تزئینی به زیبایی فضای زندگی می افزاید.

آثار هنری را در ارتفاع مناسب آویزان کنید

مردم بیشتر آثار هنری خود را بسیار زیاد آویزان می کنند. قطعات بزرگتر را سه اینچ بالاتر از مبلمان خود و قطعات کوچکتر هشت اینچ بالاتر از آنها قرار دهید. اگر بین مبلمان و پرتره خود فضای زیادی باقی مانده باشد، همه چشم ها روی فضای خالی بین این دو زوم می کنند. به این ترتیب دیوارهای شما نیز منظم به نظر می رسند.

یک طرح رنگ را دنبال کنید

هنگام انتخاب رنگ اتاق، یک رنگ غالب را انتخاب کنید، که بیشتر قسمت دیوار را اشغال می کند. رنگ های ثانویه باعث می شود دیوارها زیبا به نظر برسند. برای تعادل کامل می توانید رنگ ثانویه را با سایر وسایل دکوری اتاق هماهنگ کنید.

مشاوره با کارشناسان و متخصصین فعال در این زمینه می تواند بهترین نتیجه را به همراه داشته باشد. گروه طراحی دکوراسیون داخلی کاط آماده ارائه خدمات از مشاوره، طراحی، تولید تا مرحله نصب و اجرا در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی است.

لینک خارجی

کلمات کلیدی: مقالات دکوراسیون داخلیترفندهای طراحی داخلی برای زیباتر شدن منزل شما طراحی داخلی کرماندکوراسیون داخلی کرماندفتر معماری کرمان – طراحی داخلی کاط در استان کرمان – شرکت طراحی داخلی در کرمان – طراحی داخلی کرمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *