رنگ گچبری سقف خانه همان عنصری است که می تواند علاوه بر ایجاد جلوه چشمگیر در دکوراسیون داخلی شما سبب بلندتر یا کوتاه تر دیده شدن سقف منزل تان شود.

بهترین رنگ برای گچبری سقف کدام است؟

رنگ گچبری سقف را چگونه انتخاب کنیم؟

برای انتخاب رنگ گچبری سقف منزل برخی فاکتورها را باید در نظر داشته باشید و با توجه به آن ها دست به انتخاب بزنید.

– برای انتخاب رنگ گچبری سقف باید حواس تان به رنگ کفپوش نیز باشد به این صورت که اگر رنگ کفپوش منزل تان تیره است باید رنگ گچبری سقف را روشن انتخاب کنید و برعکس.

– نور منزل نیز در انتخاب رنگ گچبری سقف تاثیر گذار است به این صورت که اگر خانه تان تاریک و کم نور است باید رنگ روشنی را برای گچبری سقف انتخاب کنید تا به این روش کمی خانه را روشن تر جلوه دهید.

مدل گچبری سقف به رنگ تیره

– اگر خانه تان کوچک است و سقف کوتاهی دارد هرگز سمت رنگ های تیره برای گچبری سقف نروید، با رنگ های روشن خانه تان را بزرگتر و سقف را بلندتر نشان دهید.

– برای انتخاب رنگ گچبری سقف منزل تان می توانید از رنگ مبلمان تان ایده بگیرید به این صورت که از رنگ جزئیات مبلمان تان مثلا از رنگ کوسن ها برای رنگ گچبری سقف هم استفاده کنید اینطوری دکوراسیون منزل تان زیباتر می شود.

مشاوره با کارشناسان و متخصصین فعال در این زمینه می تواند بهترین نتیجه را به همراه داشته باشد. گروه طراحی دکوراسیون داخلی کاط آماده ارائه خدمات از مشاوره، طراحی، تولید تا مرحله نصب و اجرا در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *