با دیدن عکس هایی با مناظر مدیترانه ای به نظر می رسد که این سرزمین سرشار از رفاه و شادی است. خانه‌ های محلی طوری به نظر می‌ رسند که گویی خود طبیعت در دکوراسیون داخلی مشارکت داشته است. اگر به روش های ایجاد فضای مدیترانه ای در اتاق نشیمن خود علاقه مند هستید، ما اطلاعاتی در مورد ویژگی های اصلی آن در اختیار شما قرار داده و نمونه هایی از طراحی به سبک مدیترانه ای را نشان می دهیم. ایده طراحی اتاق نشیمن به سبک مدیترانه ای

یک نکته وجود دارد که باید هنگام تزئین اتاق نشیمن به سبک مدیترانه ای به آن توجه کنید. حرفه ای ها آن را به دو نوع تقسیم می کنند: ایتالیایی و یونانی.

ایتالیایی با ترکیب چوب و سنگ و همچنین استفاده از عناصر چکشی در مبلمان و دکور به تعداد زیاد همراه است. نوع یونانی با رنگ پایه سفید قابل تشخیص است که با ترکیبات زرد و سفالی تکمیل می شود.

ویژگی های سبک مدیترانه ای

هوا و نور فراوان

در این سبک برای اتاق نشیمن، باید برای پنجره های بزرگ آماده باشید، زیرا این اولین قدم در راه ایجاد فضای داخلی مدیترانه ای است. ممکن است لازم باشد پنجره را کمی باز کنید، زیرا در اصل برای این سبک مناسب نیست که با تنگی و کمبود فضا همراه باشد.

استفاده از مواد طبیعی

شما باید از مواد طبیعی برای داشتن دکوراسیون با این سبک استفاده کنید. کف با سرامیک، سنگ طبیعی و تخته های چوبی ایجاد شده است. شما قطعا باید کاغذ دیواری ها، پانل ها و قالب گیری را حذف کنید زیرا غیرقابل قبول هستند. آنچه شما نیاز دارید این است که سقف را با رنگ روشن رنگ آمیزی کنید.

باید به این نکته توجه کنید که تیرهای چوبی به اندازه پنجره های بزرگ برای دکوراسیون به سبک مدیترانه ای اهمیت دارند. چوب باید ناهموار و قهوه ای روشن باشد. معمولا رنگ تیرهای چوبی با رنگ چارچوب درها و قاب پنجره ها هماهنگ است.

پالت رنگ سبک مدیترانه ای

دکور مدیترانه ای از نوع ایتالیایی ملزم به استفاده از رنگ های شنی، بژ، قهوه ای روشن، قهوه ای تیره، کرم و سفید می باشد. علاوه بر این، از رنگ های سبز و سیاه در تعداد کم استفاده می شود.

یونانی‌ ها رنگ سفید را هم در نمای بیرونی و هم در نمای داخلی ساختمان ترجیح می‌ دهند، زیرا تاثیر آفتاب داغ را به بهترین شکل ممکن خنثی می‌ کند و به جای جذب، پرتوهای خورشید را منعکس می‌ کند.

در اتاق نشیمن به غیر از رنگ سفید باید از رنگ هایی مانند فیروزه ای تند، لاجوردی، آبی روشن، کبالتی، زرد روشن، سفالی روشن، شنی و همچنین سبز روشن استفاده کنید.

انتخاب مبلمان

برای برجسته کردن سبک مدیترانه‌ ای، لازم است مبلمان را به روش درستی انتخاب کنید. اول از همه، آن را باید به طور عمده از چوب و بسیار حجیم، در نظر بگیرید.

در سبک مدیترانه‌ ای ایتالیایی، معمولا صندلی های ظریف با پشتی های تزئینی بلند و نشیمنگاه های نرم در اطراف میز ناهارخوری در اتاق نشیمن وجود دارد.

یونانی ها نیز به نوبه خود تمایل دارند فضای داخلی را فقط با مبلمان چوبی تکمیل کنند و اغلب از صندلی های حصیری استفاده می کنند. با این حال، برای منطقه مدیترانه، از پارچه های طبیعی متراکم، برای دوخت روکش های ساده برای پشتی مبل و بالش استفاده می شود.

ایده طراحی اتاق نشیمن به سبک مدیترانه ای

ایده طراحی اتاق نشیمن به سبک مدیترانه ای

ایده طراحی اتاق نشیمن به سبک مدیترانه ای

ایده طراحی اتاق نشیمن به سبک مدیترانه ای

مشاوره با کارشناسان و متخصصین فعال در این زمینه می تواند بهترین نتیجه را به همراه داشته باشد. گروه دکوراسیون داخلی کاط آماده ارائه خدمات از مشاوره، طراحی، تولید تا مرحله نصب و اجرا در زمینه طراحی داخلی در کرمان است.

لینک خارجی

کلمات کلیدی: مقالات دکوراسیون داخلی مقالات طراحی داخلی – ایده طراحی اتاق نشیمن به سبک مدیترانه ای – طراحی داخلی در کرمان – طراحی داخلی کرمان – دکوراسیون داخلی کاط کرمان – شرکت معماری در کرمان – مجموعه معماری کاط کرمان – شرکت طراحی داخلی در کرمان – دکوراسیون داخلی کرمان – هلدینگ ساختمانی کاط – شرکت طراحی دکوراسیون داخلی در کرمان – دفتر معماری در کرمان – شرکت ساختمانی در کرمان – طراحی داخلی ساختمان در کرمان – مشاوره طراحی داخلی – مشاوره طراحی داخلی کرمان – طراحی داخلی اتاق نشمین – طراحی داخلی اتاق نشمین در کرمان – دکوراسیون داخلی اتاق نشمین – دکوراسیون داخلی اتاق نشمین در کرمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *