ایده تزئین حیاط با دکوراسیون هالووین

ایده تزئین حیاط با دکوراسیون هالووین

اگر می خواهید در حیاط خانه خود، دکوراسیون هالووین داشته باشید نگران نباشید. با وسایلی که در اطراف خانه خود دارید، می توانید دکوراسیون را با بودجه مناسب انجام دهید. ایده تزئین حیاط با دکوراسیون هالووین

برای اولین قدم، می توانید شروع به جمع آوری وسایل مورد نیاز خود از انبار کنید. شما به چندین جعبه استفاده نشده، کدو تنبل مصنوعی، بادکنک و چیزهای دیگری که فکر می کنید استفاده خواهید کرد، نیاز دارید.

ایده های ارزان برای تزیین حیاط به سبک هالووین

اکنون می توانید از وسایل استفاده نشده بالا چیزهایی بسازید. از جعبه های استفاده نشده می توان به عنوان سنگ قبر استفاده کرد. جعبه ها را با رنگ مشکی مایل به خاکستری رنگ کنید. مراحل را برای جعبه های دیگر تکرار کنید، سپس آنها را در حیاط خود قرار دهید. سنگ قبر را در مسیر پیاده روی برای پذیرایی از مهمانان خود قرار دهید.

کدو تنبل مصنوعی برای ساختن فانوس استفاده می شود. مطمئن شوید که آن را خریداری کرده اید که قابل استفاده مجدد باشد تا بتوانید سال آینده دوباره از آنها استفاده کنید. چندین فانوس را در پنجره ها قرار دهید تا فضایی وهم انگیز ایجاد کنید.

شما همچنین می توانید ارواح را در حیاط خود قرار دهید. ارواح پرنده را با دمیدن در بادکنک بسازید. صورت را با ماژیک مشکی بکشید، سپس آنها را با پارچه بپوشانید. برای ارواح زمینی می توانید از کوزه استفاده کنید. بعد از کشیدن صورت، آنها را در حیاط خود قرار دهید. حالا شما دکوراسیون حیاط شبح وار برای هالووین دارید.

ایده تزئین حیاط با دکوراسیون هالووین

ایده تزئین حیاط با دکوراسیون هالووین

ایده تزئین حیاط با دکوراسیون هالووین

مشاوره با کارشناسان و متخصصین فعال در این زمینه می تواند بهترین نتیجه را به همراه داشته باشد. گروه دکوراسیون داخلی کاط آماده ارائه خدمات از مشاوره، طراحی، تولید تا مرحله نصب و اجرا در زمینه طراحی داخلی در کرمان است.

لینک خارجی

کلمات کلیدی: مقالات دکوراسیون داخلیطراحی داخلی در کرمان – ایده تزئین حیاط با دکوراسیون هالووین – طراحی داخلی کرمان – دکوراسیون داخلی کاط کرمان – شرکت معماری در کرمان – مجموعه معماری کاط کرمان – شرکت طراحی داخلی در کرمان – دکوراسیون داخلی کرمان – هلدینگ ساختمانی کاط – شرکت طراحی دکوراسیون داخلی در کرمان – دفتر معماری در کرمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *